Το μαθησιακό αντικείμενο είναι σημαντικό τόσο για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και για τους μαθητές των απεικονιστικών επαγγελματικών σχολών . Στα πλάισια του μαθήματος της αισθητικής αγωγής και ειδικά της φωτογραφίας και οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά μπορούν να μελετήσουν την τεχνική φωτογραφικής απεικόνισης του γυναικείου προσώπου εκείνης της εποχής και των πολυτροπικών σημασιολογικών λειτουργιών που αυτή επιτελεί. Ειδικότερα στις εικόνες, όπως και στην κοινωνική πραγματικότητα, η άμεση «ενασχόληση» με ένα άτομο σημαίνει στην κυριολεξία, η μετωπική αντιμετώπισή του, το να αντικρίσεις δηλαδή κάποιον πρόσωπο με πρόσωπο, να νιώσεις τα συναισθήματα του και να κοιτάξεις μέσα στα μάτια του. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε μια άμεση συναισθηματική εμπλοκή του θεατή με τον προσωπικό κόσμο του απεικονιζόμενου προσώπου. Αντίθετα η πλευρική λήψη του απεικονιζόμενου προσώπου είναι πιο αποστασιοποιημένη, αν και συνδυασμένη με κοντινό πλάνο και ανάλογα με τις περιστάσεις, ενδέχεται να υποδεικνύει αλληλεγγύη, σύμπνοια, συναδέλφωση, οικείωση.Στα πλάισια επίσης του μαθήματος της Ιστορίας και της μελέτης της Ελληνικής μεταπολεμικής κοινωνίας οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν μέσω φύλλων εργασίας της θέση της Ελληνίδας στη μεταπολεμική Ελληνική κοινωνία όπως αυτή ερμηνεύεται μέσα από τη μόδα, το στυλ και την πολυτροπική ανάλυση της εικόνας. Οι μαθητές επίσης μπορούν να ερμηνεύσουν την προσωπικότητα, την κοινωνική θέση αλλά και την εργασία του απεικονιζόμενου προσώπου και να προσπαθήσουν να βγάλουν δικά τους συμπεράσματα για το σκοπό της συγκεκριμένης φωτογράφησης. Η εικόνα μπορεί να συμπεριληφθεί και σε έκθεση παρουσίασης της εικόνας της Ελληνίδας την μεταπολεμική περίοδο μαζί με άλλες φωτογραφίες ή και να γίνει μια διαχρονική ανάλυση της θέσης της Ελληνίδας στην κοινωνία από τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.