Χωρις τιτλο
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο πίνακας είναι έργο του ζωγράφου Απόστολου Γεωργίου που γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1952. Μεταξύ 1971-73 σπούδασε αρχιτεκτονική στη Βιέννη και στη συνέχεια ζωγραφική στη Φλωρεντία (1973-75) απ’ όπου αποφοίτησε. Παρέμεινε στην Ιταλία μέχρι το 1980 οπότε επέστρεψε οριστικά στην Ελλάδα, όπου ζει και εργάζεται μέχρι σήμερα μεταξύ Αθήνας και Σκοπέλου. Έχει πραγματοποιήσει πολλές ατομικές και ομαδικές εκθέσεις. Η ζωγραφική του Γεωργίου είναι ανθρωποκεντρική και αφηγηματική, και αντλεί τα θέματά της από την καθημερινότητα των ανθρώπων. Διαπροσωπικές σχέσεις, προσωπικά άγχη και αδιέξοδα αποδίδονται με λεπτό χιούμορ, σαρκασμό και τρυφερότητα, αναδεικνύοντας τον υπαρξιακό χαρακτήρα του έργου του Γεωργίου και τον βασικό του προβληματισμό γύρω από την ταυτότητα, το φύλο και τις ανθρώπινες σχέσεις. Στον πίνακα αποτυπώνεται μια μοναχική ανδρική φιγούρα στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Η κυριαρχία των ψυχρών χρωμάτων αλλά και η ένταση που φαίνεται στο σώμα της ανδρικής φιγούρας αναδεικνύει μια σκηνοθετική διάθεση του δημιουργού.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές παρατηρούν και περιγράφουν τον πίνακα ζωγραφικής με λεπτομέρειες. Μέσα από τον διάλογο που προκαλείται αναδεικνύεται ο ρόλος της ανθρώπινης φιγούρας και η πρόθεση του δημιουργού. Η ένταση και το άγχος της ανθρώπινης φιγούρας μπορούν να αξιοποιηθούν για να προκληθεί συζήτηση για τα προβλήματα της σύγχρονης εποχής αλλά και να οδηγηθούν σε τρόπους διαχείρισης των ανθρώπινων συναισθημάτων. Ο πίνακας μπορεί να αξιοποιηθεί σε ένα σχέδιο εργασίας με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή.
Οι μαθητές μπορούν να βρουν και να παρατηρήσουν και άλλους πίνακες του ίδιου ζωγράφου και να καταγράψουν τα ιδιαίτερα κοινά τους χαρακτηριστικά. Θα μπορούσαν ακόμα να συγκρίνουν τα έργα του με τα έργα κάποιου άλλου ζωγράφου που θα επέλεγαν κατά ομάδες οι μαθητές και να βρουν ομοιότητες και διαφορές.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/4959
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγωγή Υγείας Health EducationΑγωγή Υγείας > Κυκλοφοριακή Αγωγή Road Safety EducationΚυκλοφοριακή Αγωγή > Οδήγηση DrivingΟδήγηση
Αγωγή Υγείας Health EducationΑγωγή Υγείας > Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις Mental Health - Interpersonal RelationshipsΨυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις > Τα συναισθήματά μου My feelingsΤα συναισθήματά μου
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Ζωγραφική PaintingΖωγραφική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
συμπεριφοριστική προσέγγιση > εξάσκηση και πρακτική
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
γνωστικός > διεργασία > να εφαρμόζουν
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να ανταποκρίνονται και να συμμετέχουν
συναισθηματικός > να διαμορφώνουν και να ακολουθούν ένα σύστημα αξιών
ψυχοκινητικός > να δρουν με αυτοπεποίθηση με βάση οδηγίες
ψυχοκινητικός > να προσαρμόζονται και να δρουν δημιουργικά
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΠΑΡΗΣ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Μουσείο Φρυσίρα
εκδότης/ες: Μουσείο Φρυσίρα
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ