Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί ως χαρακτηριστικό έργο αναπαραστατικής ζωγραφικής με θέμα τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας που διαχειρίζεται πολλούς ρόλους και ως εκ τούτου εκτίθεται συνεχώς σε καταστάσεις που απαιτούν ενεργοποίηση και ψυχική ανθεκτικότητα. Ο τίτλος του είναι δυνατόν να λειτουργήσει ως αφόρμηση για κριτική σκέψη και διάλογο στην τάξη για τις πιθανές αιτίες εμπλοκής της πρωταγωνίστριας του έργου σε μια κάθοδο, που μπορεί να σχετίζεται με τον ψυχισμό της,τις επιλογές της, τις αναζητήσεις της, τις σχέσεις της, την εξωτερική της εμφάνιση. Μέσα από τα στάδια της στοχαστοκριτικής προσέγγισης του μοντέλου Perkins οι μαθητές μπορούν με αφετηρία το συγκεκριμένο έργο τέχνης να επικοινωνήσουν βαθύτερα με τον καλλιτέχνη και να δώσουν ποικίλες ερμηνείες.