Η προσωπογραφία προβάλλεται με τον βιντεοπροβολέα σε μαθητές του Δημοτικού κατά την ευέλικτη ζώνη ή του Γυμνασίου κατά την υλοποίηση σχεδίου εργασίας. Ο Εκπαιδευτικός αφού δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες για το εικονιζόμενο πρόσωπο τους καλεί να συγκεντρώσουν και να παρουσιάσουν πληροφορίες που να άπτονται του εικονιζόμενου προσώπου. Έτσι, οι μαθητές, σε ομάδες, συγκεντρώνουν στοιχεία για θέματα όπως: η ζωγραφική στην Κύπρο κατά τον 20ο αιώνα, οι Κύπριοι ζωγράφοι του 20ου αιώνα, αγιογραφίες εκκλησιών της Κύπρου, στοιχεία για τη ζωή και το έργο του Ιωάννη Κισσονέργη κ.ο.κ. Τα αποτελέσματα της εργασίας κάθε ομάδας παρουσιάζονται στην ολομέλεια της τάξης και συνθέτεται μια ολοκληρωμένη εργασία που θα περιλαμβάνει τα ευρήματα της έρευνας και τις απόψεις όλων των ομάδων. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το μάθημα των εικαστικών, τόσο στο Δημοτικό όσο και στο Γυμνάσιο και ειδικότερα κατά τη διδασκαλία της προσωπογραφίας και του σκίτσου στους μαθητές.