Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Γλώσσας και με αφορμή χαρακτηριστικές προσωπογραφίες του ζωγράφου (π.χ. ο εργάτης, ο κουρασμένος, βοσκοί, οι δύο φίλοι κλπ.) οι μαθητές μπορούν να περιγράψουν τα πρόσωπα τα οποία απεικονίζονται στα έργα του και να μιλήσουν γι' αυτά (π.χ. για την έννοια της φιλίας, για την εργασία κλπ.).
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας και με αφορμή χαρακτηριστικά έργα του ζωγράφου στα οποία αποτυπώνονται θέματα από την ελληνική ιστορία (π.χ. Έξοδος Μεσολογγίου, Το φίλημα του Ιμπραήμ στον νεκρό Παπαφλέσσα κλπ.) ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει μια αφόρμηση για το μάθημα που θα ακολουθήσει και οι μαθητές να σχολιάσουν το θέμα του κάθε πίνακα, να συζητήσουν γι' αυτό, να βρουν ή να υποθέσουν για ποια στιγμή της ελληνικής ιστορίας πρόκειται, να "δουν" το ιστορικό γεγονός έτσι όπως το αποτύπωσε ο καλλιτέχνης, έτσι ώστε να συνδέσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα του ζωγράφου με την πραγματικότητα της ιστορικής στιγμής.