Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαθεματικά σχέδια διδασκαλίας που αφορούν την καθημερινή ζωή και την ενδυμασία βάσει της κοινωνικής θέσης των Οθωμανών και των λαών που ήταν υπό την κυριαρχία τους, όπως αυτή αποτυπώνεται μέσα από έργα τέχνης. Παράλληλα, το αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε σχέδια εργασίας που μελετούν τα εργαλεία γραφής που χρησιμοποιούσαν οι διάφοροι λαοί σε παλαιότερες εποχές ή ακόμα και την εξέλιξή τους ξεκινώντας από τις αρχαίες επιγραφές και φτάνοντας μέχρι τη χρήση Η/Υ και smartphones. Αξιοποιώντας, τη διδακτική προσέγγιση της γνωστικής μαθητείας θα μπορούσε να ζητηθεί από τους μαθητές να γράψουν, κατασκευάζοντας και χρησιμοποιώντας παλιά εργαλεία γραφής. Σημαντική θα ήταν η αξιοποίηση των ΤΠΕ και συγκεκριμένα η δημιουργία εννοιολογικών χαρτών, χρονογραμμών και ψηφιακών αφηγήσεων.