Στις ώρες της ευέλικτης ζώνης οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα, την περιγράφουν και εστιάζουν την προσοχή τους στο θέμα του τρύγου. Αναζητούν περιοχές της Ελλάδας που έχουν αμπέλια και γίνεται καλλιέργεια και συλλογή του σταφυλιού είτε για βρώσιμο, είτε για σταφίδα, είτε για κρασί.
Στη Γεωγραφία τοποθετούν οι μαθητές σε βουβό χάρτη (χάρτη που δεν περιλαμβάνει ονόματα γεωγραφικών όρων) την Κεφαλονιά και το Αργοστόλι.
Στην Αισθητική αγωγή οι μαθητές ασχολούνται με την χαλκογραφία. Επισκέπτονται και το εργαστήρι καλλιτέχνη και με την καθοδήγησή του φτιάχνουν το αμπέλι σε χαλκογραφία.