Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επισημανθούν οι ηγετικές ικανότητες του αρχιστράτηγου Αλέξανδρου Παπάγου, ώστε οι μαθητές να αντιληφθούν τη δυναμική της ομάδας, τα μοντέλα ηγεσίας ή καθοδήγησης που εφαρμόζονται σε διαδικασίες συντονισμού και οργάνωσης ομάδων, όπως και τις μεθόδους επικοινωνίας που μπορούν να εφαρμοσθούν για τη διευκόλυνση της αλληλεπίδρασης και της συνεργασίας στην ομάδα. Μέσα από ομαδοσυνεργατικές μεθόδους ή/και παιχνίδια ρόλων, οι μαθητές, μπορούν να επικεντρωθούν στα χαρακτηριστικά του ΗΓΕΤΗ, που υπηρετεί το κοινό καλό, που πείθει με το παράδειγμά του, που αναδεικνύεται από το έργο του, την κοινωνία και τις ιστορικές συνθήκες. που εμπνέει, ενθαρρύνει, κινητοποιεί, ξεσηκώνει, καθοδηγεί, έχει απόψεις και υπηρετεί με συνέπεια τις αξίες του. Έτσι οι μαθητές μπορούν να βοηθηθούν ώστε ν' απομακρυνθούν από την εγωκεντρική τους στάση γύρω από την κατάκτηση της αρχηγίας στις ομαδικές τους δράσεις και να αναπτύξουν περισσότερο την ομαδική συνείδηση, το συνεργατικό πνεύμα και γενικά τις κοινωνικές τους δεξιότητες.