Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής και της Ευέλικτης Ζώνης, ώστε οι μαθητές να αντιληφθούν τη σημασία της πομπής που συνοδεύει σημαντικές προσωπικότητες όπως τον Ιωάννη Μεταξά, όταν φεύγουν από τη ζωή και να μελετήσουν τα ταφικά έθιμα στη μαικραίωνη ιστορία της ανθρωπότητας από την παλαιολιθική, μεσολιθική, νεολιθική, αρχαϊκή και βυζαντινή εποχή μέχρι και τα νεότερα σημερινά χρόνια, τις ταφικές πρακτικές, τις νομικές διατάξεις για θέματα σχετικά με την κηδεία, κ.ά. Οι μαθητές εργαζόμενοι ομαδοσυνεργατικά μπορούν να συγκρίνουν τα ταφικά έθιμα διαφόρων περιοχών της χώρας μας, αλλά και άλλων χωρών (π.χ. καύση, ταρίχευση), ώστε να έρθουν σε επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς και να είναι σε θέση να βρίσκουν τις ομοιότητες και τις διαφορές των ταφικών τους εθίμων και να διευρύνουν τους ορίζοντες τους με νέα πολιτισμικά έθιμα. Στο μάθημα των θρησκευτικών οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν το Εκκλησιαστικό δίκαιο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ώστε να εκτιμήσουν την ιδιαίτερη τιμή που αποδίδεται στη τελετή της εκκλησιαστικής κήδευσης των Χριστιανών και ιδιαίτερα των αγίων και των μαρτύρων της πίστεως, στα ιερά λείψανα των οποίων αποδίδονται εξαιρετικές τιμές.