Το Μαθησιακό Αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί από ερευνητές ή φοιτητές που εξετάζουν την Θρησκευτική Τέχνη στην μετά την άλωση της Κωνσταντινούπολης περίοδο (15ος-19ος αι.) και ιδιαίτερα τις σχολές και τους κυριότερους εκπροσώπους της. Όπως σημειώνει ο Μ. Χατζηδάκης (Έλληνες Ζωγράφοι μετά την Άλωση): «Στη δεύτερη τριανταετία του 16ου αι. κυριαρχούν στη βόρεια Ελλάδα δύο ξενόφερτες σχολές: η κρητική του Θεοφάνη και η σχολή του Φράγγου Κατελάνου του Θηβαίου. Είναι αισθητή η ηγετική παρουσία των Κρητικών με το επιβλητικό σε όγκο και ποιότητα έργο τους, αλλά και με την άμεση ή έμμεση επίδραση τους σε ζωγράφους διαφορετικής καταγωγής, η οποία βοηθά να εξυψωθεί το επίπεδο της ντόπιας παραγωγής». Πλούσιο υλικό για περεταίρω αξιοποίηση θα μπορούσε να αντληθεί επίσης από: α) Το Αποθετήριο Ήλιος του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών. β) Την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Νεοελληνικών Σπουδών «Ανέμη» γ) Το Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών (ΙΙΕ) του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (ΕΙΕ).