Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό στο μάθημα της Ιστορίας. Οι μαθητές καλούνται να αναζητήσουν πληροφορίες α) για την Αλυκή της Λάρνακας και β) τον Τεκέ Χαλά Σουλτάν, ο οποίος ήταν αφιερωμένος στην Ουμ Χαράμ και ήταν ο τρίτος κατά σειρά τόπος προσκυνήματος για τους μουσουλμάνους στον κόσμο και να προσδιορίσουν τους άλλους δύο τόπους προσκυνήματος των μουσουλμάνων. Επιπλέον, οι μαθητές καλούνται να προβληματιστούν για το ρόλο και τη σημασία των Αλυκών στην οικονομική κατάσταση της περιοχής. Στο μάθημα των Θρησκευτικών, η εικόνα μπορεί να λειτουργήσει ως αφόρμηση, για να μελετήσουν την αρχιτεκτονική του τεμένους και να συνδέσουν το τζαμί με τις θρησκευτικές αντιλήψεις του συγκεκριμένου τόπου. Μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο και άλλες εικόνες τζαμιών και να τις παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους. Επίσης, μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο, ώστε να ερμηνεύσουν θρησκευτικά και επιστημονικά τις αιτίες της αλμυρότητας της λίμνης Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, ο εκπαιδευτικός μπορεί να διδάξει το ποίημα "Τρεις Μούλες" του Γ. Σεφέρη στους μαθητές, ώστε να διαπιστώσουν ότι το μνημείο έδωσε έμπνευση και στον ποιητή. Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, οι μαθητές μπορούν να επεξεργαστούν γλωσσικά και να ερμηνεύσουν τις λέξεις: Ουμ Χαράμ, Λάρνακα, Αλυκή. Στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής, οι μαθητές μπορούν να παρατηρήσουν την τεχνοτροπία του συγκεκριμένου έργου και, αφού επιστρατεύσουν τη φαντασία τους, να αναπαραστήσουν ζωγραφικά α) το φυσικό περιβάλλον της Αλυκής και β) το τζαμί της Ουμ Χαράμ