Το ΜΑ προβάλλεται με τον βιντεοπροβολέα, είτε κατά το μάθημα της Γεωγραφίας είτε κατά την εκπόνηση σχεδίου εργασίας, τόσο σε μαθητές του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου. Οι μαθητές αναγνωρίζουν την εργασία που γίνεται και προσπαθούν να την εντάξουν στο κατάλληλο χωροχρονικό πλαίσιο χρησιμοποιώντας στοιχεία που αποτυπώνονται στη φωτογραφία όπως τα ρούχα των νέων, το πηλήκιο που φορούν, το φυσικό περιβάλλον, ο τρόπος οργώματος. Αφού γίνει η παραπάνω αναγνώριση, ακολουθεί συζήτηση και ερευνητική εργασία από τους μαθητές για θέματα όπως: η εκπαίδευση των νέων αγροτών σήμερα και η αναγκαιότητά της, η εξέλιξη των μεθόδων και των τεχνολογιών στην παραγωγή αγροτικών και ζωικών προϊόντων, η χρήση των υδάτινων πόρων κατά την παραγωγή, η αντιμετώπιση των φυτικών – ζωικών ασθενειών, ο εμπλουτισμός του εδάφους με λιπάσματα κ.ά. Κατά τη συζήτηση είναι δυνατόν να αναδειχθούν τόσο τα θετικά στοιχεία της εξέλιξης της παραγωγής με την αύξησή της, όσο και τα αρνητικά στοιχεία της εξέλιξης της παραγωγής, όπως η κατάχρηση των φυτοφαρμάκων, η μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα από την αλόγιστη χρήση λιπασμάτων κ.ά. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά το μάθημα των εικαστικών τόσο των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού όσο και του Γυμνασίου στη διδασκαλία θεμάτων σχετικών με την τέχνη και ειδικότερα με τη φωτογραφία τον 20ο αιώνα.