Το Μαθησιακό Αντικείμενο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας και ειδικότερα στην μελέτη της Αρχιτεκτονικής Τέχνης (να αναλυθούν οι αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες του σχεδίου). Έτσι οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τους αρχιτεκτονικούς όρους στους διάφορους τύπους ναών. Σε μικρότερους μαθητές θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής με θέμα τα μοτίβα που απεικονίζονται στο τμήμα του θριγκού. Οι μαθητές προτείνεται να σχεδιάσουν με όργανα γεωμετρίας αρχιτεκτονικά μοτίβα των αρχαίων ναών (κυμάτια, κεραμώσεις, ακρωτήρια, κιονόκρανα, κίονες). Θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει την αφόρμηση για συζήτηση σχετικά με τον μύθο του Πηλέα και της Θέτιδας και την ιερή "χειρώνιο λαβή", ή «Μαίανδρο» το διάσημο αρχαιοελληνικό σύμβολο. Επικουρικό υλικό μπορεί να αντληθεί από τo Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕΤ) και ειδικότερα από το αποθετήριο εκπαιδευτικού περιεχομένου για την Ακρόπολη.