Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδιο εργασίας σχετικό με την εξέλιξη του τρόπου απεικόνισης τόπων (χάρτες) διαχρονικά. Οι μαθητές παρατηρούν τον συγκεκριμένο χάρτη, συζητούν για τα χαρακτηριστικά του, αναζητούν πληροφορίες για το δημιουργό του, τον συγκρίνουν με χάρτες άλλων δημιουργών ίδιας εποχής και μεταγενέστερων. Βρίσκουν χάρτες με τη βοήθεια Η/Υ, π.χ Google Maps, αποφαίνονται για τα πλεονεκτήματα, επίπεδα χρηστικότητας και λειτουργικότητας. Κατασκευάζουν δικούς τους χάρτες. Επίσης, αποτελεί αφορμή για ενασχόληση με την τοπική Ιστορία (Ίου και της ευρύτερης περιοχής) στο γνωστικό αντικείμενο της ιστορίας.