Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχέδιο εργασίας σχετικό με την εξέλιξη του τρόπου απεικόνισης τόπων (χάρτες) διαχρονικά, καθώς και για τα είδη τους.. Οι μαθητές παρατηρούν τον συγκεκριμένο χάρτη, συζητούν για τα χαρακτηριστικά του, αναζητούν πληροφορίες για το δημιουργό του, τον συγκρίνουν με χάρτες άλλων δημιουργών ίδιας εποχής και μεταγενέστερων. Βρίσκουν χάρτες με τη βοήθεια Η/Υ, π.χ Google Maps, αποφαίνονται για τα πλεονεκτήματα, επίπεδα χρηστικότητας και λειτουργικότητας. Κατασκευάζουν δικούς τους χάρτες. Συλλέγουν πληροφορίες για τις περιοχές που απεικονίζονται. Ανατρέχουν σε πηγές για να επισημάνουν στοιχεία για τη συμβολή της ναυσιπλοϊας στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής εκείνη την ιστορική περίοδο.