Προτείνεται οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου στο μάθημα των εικαστικών, να κάνουν οπτική ανάλυση στο έργο του ανώνυμου καλλιτέχνη, να διερευνήσουν με την καθοδήγηση του/ της εκπαιδευτικού, το σχέδιο, τον τρόπο γραφής και να το συγκρίνουν με έργα καλλιτεχνών, που έχουν αναπαραστήσει γυναίκες από την Αλγερία. Προτείνεται να ανατρέξουν σε καλλιτέχνες όπως ο Πικάσο, ο Ρενουάρ, ο Μοντιλιάνι, ο Ντελακρουά, ο Ματίς κ.ά. και να αναρωτηθούν τα αίτια που κινητοποίησαν αυτούς τους καλλιτέχνες να απεικονίσουν θέματα και εικόνες από την Αλγερία, αλλά παράλληλα να κάνουν οπτική και συγκριτική ανάλυση.Λόγω της Αποικιοκρατικής πολιτικής έχουν υπάρξει αλλαγές στις χώρες που έχουν γίνει αποικίες, αλλαγές σε πολιτικό, θρησκευτικό, κοινωνικό επίπεδο. Προτείνεται οι μαθητές να μελετήσουν στο μάθημα της Ιστορίας την ενότητα 15 "Αποικιοκρατία και αποικοιακοί ανταγωνισμοί" στο βιβλίο της Γ' Γυμνασίου, να εξερευνήσουν τα αίτια αλλά και τα αποτελέσματα αυτής της αποικιοκρατικής πολιτικής. Στο μάθημα της Μουσικής σε συνεργασία με τον/την εκπαιδευτικό οι μαθητές προτείνεται να εξερευνήσουν τη μουσική της Αλγερίας σε συνδυασμό με το χορό, αλλά και τις παραδόσεις της. Αρκετοί συγγραφείς έχουν αναφορές στην Αλγερία, ή έχουν Αλγερινή καταγωγή, όπως ο Μορίς Ατιά, ο Καμύ, κ.α. Οι μαθητές της Γ' Γυμνασίου θα μπορούσαν να διαβάσουν το Ξένο του Καμύ και να καταγράψουν τις σκέψεις τους φτιάχνοντας ένα έργο ή ένα μικρό Ιστορικό Ντοκιμαντέρ ή μια αναπαράσταση του "Ξένου" του Καμύ, δημιουργώντας το Σενάριο και τους διαλόγους.