Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οπτικό υλικό στο μάθημα της Μουσικής, καθώς και σε ερευνητικές εργασίες, θεματικές διδασκαλίες και σχολικές δραστηριότητες που διαπραγματεύονται θέματα σχετικά με την ιστορία της Ελληνικής μουσικής στους νεώτερους χρόνους και ειδικότερα με το έργο του Μίκη Θεοδωράκη και σύγχρονων του συνθετών (Χατζηδάκις, Μαρκόπουλος κ.α) που ανανέωσαν το Ελληνικό τραγούδι στη μεταπολεμική Ελλάδα συνδυάζοντας στοιχεία της κλασικής δυτικής μουσικής και της Ελληνικής μουσικής παράδοσης.
Ως σχέδιο, η εικόνα θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί σαν παράδειγμα σκίτσου με πενάκι (μια τεχνική διαδεδομένη στην εικονογράφηση, τη γραφιστική και τα κόμικ), είτε στο μάθημα των Εικαστικών, είτε σε ερευνητικές εργασίες και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα τις τεχνικές εικονογράφησης. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν και άλλα αντίστοιχα πορτραίτα, να παρατηρήσουν τη λιτότητα και την αμεσότητα των σχεδιαστικών στοιχείων στα σχέδια αυτού του τύπου και να επιχειρήσουν να δημιουργήσουν δικά τους σχέδια εμπνευσμένα από την τεχνική του γρήγορου σκίτσου, χρησιμοποιώντας πενάκια, ραπιτογράφους ή μαρκαδοράκια.