Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί συμπληρωματικά σε δραστηριότητες σχετικές με το γλωσσικό ζήτημα και τη διαμάχη καθαρευουσιάνων – δημοτικιστών και τη μελέτη των κοινωνικών και πολιτικών συνθηκών που επικρατούσαν στη χώρα μας στις αρχές του 20ού αιώνα, στο πλαίσιο της διδασκαλίας τού μαθήματος της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας. Αντίστοιχα, μπορεί να αποτελέσει έναυσμα ή να λειτουργήσει συμπληρωματικά σε δραστηριότητες σχετικές με τη δράση του Α. Δελμούζου που εντάσσονται στη διδασκαλία της Τοπικής Ιστορίας (Παρθεναγωγείο Βόλου, Μαράσλειο, Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, κ.ά.). Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί και σε διαθεματικές δραστηριότητες που να εμπλέκουν και το μάθημα των Καλλιτεχνικών (ενδεικτική δραστηριότητα: να αναζητηθούν και άλλες καλλιτεχνικές απεικονίσεις, π.χ φωτογραφίες ή προτομές του Α. Δελμούζου ή / και του Δ. Γληνού και Μ. Τριανταφυλλίδη, με επιτόπια έρευνα ή μέσω ψηφιακής αναζήτησης, να σημειωθούν οι χώροι στους οποίους εμφανίζονται και η ιστορική περίοδος κατά την οποία δημιουργούνται και να δοθούν οι σχετικές ερμηνείες). Επίσης, η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί και κατά τη διδασκαλία της περιγραφής προσώπων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας ή ακόμη και να αποτελέσει μέσο για την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου σε τμήματα Α1/Α2 επιπέδου ελληνομάθειας (αρχάριοι, ψευδοαρχάριοι) για την εξάσκηση των μαθητών σε λεξιλόγιο σχετικό με το ανθρώπινο σώμα, τα ρούχα και τα αξεσουάρ, κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ή ως ξένης γλώσσας. Στο ίδιο πλαίσιο η φωτογραφία μπορεί να αποτελέσει αφορμή για παραγωγή γραπτού λόγου (ενδεικτική δραστηριότητα: φανταστείτε ποιο είναι το πρόσωπο που απεικονίζεται, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της ζωής του, ποιο είναι το επάγγελμά του και δημιουργήστε μια ιστορία με πρωταγωνιστή το πρόσωπο της φωτογραφίας, συνολικής έκτασης 350 λέξεων) για μαθητές μη φυσικούς ομιλητές της ελληνικής γλώσσας, μέσου ή και/ προχωρημένου επιπέδου ελληνομάθειας (Β1, Β2, Γ1, Γ2). Από την οπτική αυτή η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί για παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου και σε μαθητές φυσικούς ομιλητές της γλώσσας στο πλαίσιο της δημιουργικής γραφής.