Οι μαθητές θα διευρύνουν τις γνώσεις τους παρατηρώντας έναν πίνακα ζωγραφικής του τέλους του 20ου αιώνα που αναπαριστά έναν άνδρα ντυμένο στα μαύρα. Δύναται να χρησιμοποιηθεί ως έναυσμα, για να αναζητήσουν οι μαθητές σε βιβλία της ιστορίας της τέχνης ή στο διαδίκτυο απεικονίσεις ανδρών από κάποιους επιλεγμένους ζωγράφους όλων των εποχών. Ο εκπαιδευτικός και οι μαθητές συνεργαζόμενοι θα επιλέξουν τους ζωγράφους, έργα των οποίων θα ερευνήσουν. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα χωριστούν σε ομάδες και κάθε ομάδα θα αναλάβει τη συγκέντρωση υλικού για έναν από τους ζωγράφους που επιλέχθηκαν. Αφού συγκεντρώσουν το υλικό αυτό οι μαθητές θα το τοποθετήσουν σε χρονογραμμή ή σε παρουσίαση, προκειμένου να φανεί ο τρόπος δουλειάς του κάθε ζωγράφου. Ακόμη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, για να συγκεντρώσουν οι μαθητές έργα ζωγραφικής του συγκεκριμένου ζωγράφου και να δημιουργήσουν μια παρουσίαση, στην οποία θα αναδεικνύεται το έργο του καλλιτέχνη.