Προτείνεται η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου για το γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας, της Γεωγραφίας και της Αισθητικής Αγωγής. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο και να δημιουργήσουν μία παρουσίαση για την πόλη του Λουτρακίου και την εξελικτική πορεία (παλαιότερη και σύγχρονη μορφή, οικιστική ανάπτυξη κ.ά.). Επιπλέον, μπορούν να δημιουργήσουν έναν τουριστικό οδηγό με τα αξιοθέατα της πόλης, τους επισκέψιμους χώρους, τους αρχαίους ναούς, να εστιάσουν στα παραδοσιακά προϊόντα, τους χορούς και τις τοπικές παραδοσιακές ενδυμασίες. Στη Γεωγραφία μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες και να παρουσιάσουν τις ιαματικές πηγές του Λουτρακίου και τις θεραπευτικές τους ιδιότητες, μιας και ήταν γνωστές από την αρχαιότητα με την ονομασία Θέρμαι (το άλλο όνομα του Λουτρακίου). Στην Αισθητική Αγωγή μπορούν να ζωγραφίσουν το λιμάνι, την τεράστια παραλία και τα ξενοδοχεία που βρίσκονται κατά μήκος της ακτής. Ο/η εκπαιδευτικός παροτρύνει και συνοδοιπορεί με τους μαθητές του.