Προτείνεται η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου ως εποπτικού υλικού για την ανάπτυξη μιας διερευνητικής εργασίας στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωγραφίας, με στόχο την οικιστική ανάπτυξη της πόλης. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο και να παρουσιάσουν φωτογραφίες της παλαιότερης και της σύγχρονης πόλης. Περαιτέρω, μπορούν να συγκρίνουν, να συσχετίσουν και να επιχειρηματολογήσουν για την αρχιτεκτονική των κτιρίων και τέλος να διεξάγουν τα συμπεράσματά τους. Επιπλέον, μπορούν να ζωγραφίσουν το λιμάνι και κάποιο τμήμα της πόλης. Ο/η εκπαιδευτικός χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες και τους βοηθά, όταν παρουσιαστεί ανάγκη.