Το κείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες για την ανίχνευση ή τη μελέτη των μακροδομικών χαρακτηριστικών του κειμενικού τύπου της βιβλιοκριτικής κατά τη διδασκαλία τού μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας. Ειδικότερα, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν τα δομικά μέρη του κειμενικού τύπου, τη γλώσσα, το ύφος του κειμένου και κυρίως τα στοιχεία εκείνα που αναδεικνύουν τη θετική στάση του συντάκτη προς το κείμενο του οποίου γίνεται η κριτική. Επίσης, μπορούν να αναζητήσουν, σε έντυπες ή ψηφιακές πηγές (π.χ. σώματα κειμένων της Πύλης για την ελληνική γλώσσα) και άλλα παρόμοια, σύγχρονα κείμενα για τον εντοπισμό ομοιοτήτων ή διαφορών ή/και να αναζητήσουν τις διαφορές που παρουσιάζει ο κειμενικός τύπος της βιβλιοκριτικής σε σχέση με την βιβλιοπαρουσίαση. Στο ίδιο πλαίσιο το κείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη μελέτη του είδους των επιχειρημάτων που χρησιμοποιεί ο συντάκτης για να υποστηρίξει τις θέσεις του, την ορθότητα της συλλογιστικής του πορείας κ.ά. Παράλληλα, πεδίο μελέτης μπορεί να αποτελέσει συνολικά η πρώτη σελίδα του περιοδικού όπου βρίσκεται δημοσιευμένο το κείμενο. Στην περίπτωση αυτή η μελέτη θα εστιάζει στα περιεχόμενα, στα κείμενα που δημοσιεύονται στην πρώτη σελίδα, στους λόγους για τους οποίους γίνεται αυτή η επιλογή, αλλά και στα τυπογραφικά στοιχεία, στα σύμβολα, τις γλωσσικές επιλογές της πρώτης σελίδας κ.ά., όπως ερμηνεύονται μέσα από την οπτική του κριτικού γραμματισμού. Τέλος, το κείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί σε ευρύτερες διαθεματικές δραστηριότητες σχετικές με τη μελέτη της ύλης και των ιδεολογικών θέσεων που προβάλλονται στα τεύχη του Νουμά ή και σε άλλα παρόμοια περιοδικά της εποχής για την κατανόηση του ιστορικού, πολιτικού και κοινωνικού πλαισίου της εποχής του δημοτικισμού. Αντίστοιχα, οι μαθητές με αφορμή το κείμενο και δεδομένου ότι ο συντάκτης του είναι Γάλλος, μπορούν να αναζητήσουν την απήχηση που είχε το κίνημα του δημοτικισμού έξω από τα εθνικά μας σύνορα σε επιστημονικούς ή άλλους κύκλους.