Η φορεσιά που απεικονίζει η εικόνα μπορεί να γίνει αφορμή για τη δημιουργία δραστηριοτήτων από τους μαθητές/τριες που εφαρμόζονται σε ένα συνεργατικό πλαίσιο, που έχουν σχέση με: Την περιγραφή της φορεσιάς και των μερών από τα οποία αποτελείται. Τους ιδιαίτερους συμβολισμούς που υπάρχουν σε διάφορα μέρη της φορεσιάς. Την ανάζήτηση σε ιστορικές πηγές και στο διαδίκτυο παρόμοιων φορεσιών από την ίδια περιοχή και εύρεση των ομοιοτήτων και των διαφορών τους. Την αναζήτηση και σύγκριση ανάλογων φορεσιών από άλλα μέρη της Ελλάδας. Τα ιστορικά γεγονότα με τα οποία πιθανώς να συνδέέται η φορεσιά. Την κοινωνική θέση αυτού που φοράει τη συγκεκριμένη φορεσιά και το κοινωνικο πολιτισμικό περιβάλλον του ατόμου. Την κατηγοριοποίηση της ενδυμασίας ανάλογα με τα συστατικά μέρη από τα οποία αποτελείται. Τις τάσεις που διακρίνονται στην απεικόνιση των κοστουμιών. Η πρώτη τάση είναι απρόσωπη και επαναλαμβανόμενη, ενώ η δεύτερη έχει ως κέντρο τον άνθρωπο που τη φορεί και τις κοινωνικές εκδηλώσεις που λαμβάνει μέρος.
Επίσης τη δημιουργία τέτοιων παραδοσιακών ενδυμασιών σε δραστηριότητες στο μάθημα της Αισθητικής Α γωγής. Την αναζήτηση δημοτικών τραγουδιών όπου περιγράφονται ανάλογες παραδοσιακές ενδυμασίες.