Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών ως παράδειγμα χαρακτικής και γραφιστικών εφαρμογών στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί σε μαθήματα και σχολικά προγράμματα σχετικά με την Iστορία και τις εφαρμογές των Γραφικών και Εφαρμοσμένων τεχνών, των εντύπων και των μεθόδων αναπαραγωγής εικόνας. Οι μαθητές θα μπορούσαν να μελετήσουν τη σύνθεση, τον τρόπο χρήσης των σχεδιαστικών και τυπογραφικών στοιχείων και να αναζητήσουν και άλλα γραφιστικά δείγματα (εξώφυλλα βιβλίων, δίσκων, αφίσες, διαφημίσεις κλπ) της εποχής του μεσοπολέμου. Στη συνέχεια, θα μπορούσαν να τα συγκρίνουν στυλιστικά με αντίστοιχα γραφιστικά δείγματα άλλων δεκαετιών φτάνοντας έως τη σημερινή εποχή, για να διαμορφώσουν μια ιδέα της εξέλιξης των γραφικών και εφαρμοσμένων τεχνών, ειδικά στο χώρο του εντύπου. Θα μπορούσαν επίσης να γίνουν αναφορές και συγκρίσεις σε αφίσες γνωστών καλλιτεχνών της Μοντέρνας τέχνης, όπως του Τουλούζ Λωτρέκ, και να επισημανθεί η επίδραση της Ιαπωνικής χαρακτικής , μέσω της παρουσίασης αντίστοιχων έργων (ενδεικτικά αναφέρεται το έργο του Hokusai).
Επίσης, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί συμπληρωματικά, ως συνοδευτικό οπτικό υλικό, στο μάθημα της Mουσικής ή σε διαθεματικές διδασκαλίες, ερευνητικές εργασίες (project), βιωματικά προγράμματα και προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη μουσική και την εξέλιξη της στην Ελλάδα του 20ου αιώνα και ειδικότερα με τη μουσική στην εποχή του μεσοπολέμου. Οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν τραγούδια της εποχής στο διαδίκτυο, καθώς και να αναζητήσουν στοιχεία για το είδος του τραγουδιού, τη ρούμπα (rumba).