Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα μελέτης της δημιουργίας ενός εξώφυλλου. Εστιάζοντας σε επιμέρους στοιχεία όπως ο τίτλος και η εικόνα να εξεταστούν σχέσεις τοποθέτησης και ισορροπίας, να εξεταστούν μέθοδοι χάραξης και αναπαραγωγής, να προσδιοριστούν τα στάδια δημιουργίας και απόδοση μιας μονοχρωμίας, να διαπιστωθεί η ποικιλία στην επεξεργασία και να συσχετιστεί με το τελικό αποτέλεσμα. Η εικόνα μπορεί να είναι η αφετηρία αναζήτησης και άλλων πηγών (αφίσες, περιοδικά) με το ίδιο περιεχόμενο ώστε μέσα από παραθέσεις να διερευνηθεί η αξιοποίηση της εικόνας ως μέσου πληροφόρησης στο χώρο των εκδόσεων. Στη Μουσική μπορεί να αποτελέσει αφορμή ώστε να διερευνηθούν μουσικά σύνολα, να αποτελέσει αφορμή αναγνώρισης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του συγκεκριμένου μουσικού είδους.