Το ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τη γνωριμία των μαθητών/τριών με ένα σύγχρονο Έλληνα καλλιτέχνη και την τεχνοτροπία που υπηρετείται στο έργο του. Καθώς η περιπλάνησή του στα χρώματα, τα σχήματα και τις μορφές συναντάται και σε άλλο έργο με το ίδιο θέμα (με το προφίλ του συλλέκτη και του μικρόσωμου σκύλου) αποκτώντας αυτή τη φορά τον τίτλο που του ταιριάζει («Blassis Frissiras», 2012, metal, 185X100X50εκ.) οι μαθητές/τριες θα κληθούν να συγκρίνουν τα δύο συγκεκριμένα έργα εντοπίζοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές τους, στοιχεία που μπορεί να παρακινήσουν τη σκέψη τους όσον αφορά στις σχέσεις ανάμεσα στο συλλέκτη και τον καλλιτέχνη.
Από την άλλη πλευρά η επιλογή της καταγραφής διαφορετικών προσωπογραφιών στον πίνακα του Μ.Αμάραντου μπορεί να εμπνεύσει τους μαθητές/τριες για την ενασχόλησή τους με την τεχνική του κολάζ και την τοποθέτηση διαφορετικών εικόνων/προσώπων στον συμβατικό ή ψηφιακό τους καμβά.
Παράλληλα ο σχολιασμός και περιγραφή του πίνακα μπορεί να αποτελέσει αφορμή για την απόδοση διαφορετικών τίτλων τόσο στο συγκεκριμένο πίνακα όσο και σε άλλες δημιουργίες του ίδιου καλλιτέχνη.