Η παρατήρηση του ζωγραφικού πίνακα μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για μια συζήτηση αναφορικά με τους λόγους που το εικονιζόμενο άτομο βρίσκεται στη συγκεκριμένη θέση και την παρακίνηση των μαθητών/τριών για τη διατύπωση υποθέσεων σχετικά με το τι έχει προηγηθεί αυτής της εικόνας και τι έπεται μετά από αυτήν. Η επιλογή της εμβρυακής στάσης παράλληλα με την ανησυχία για την τύχη του ατόμου μπορεί να παραπέμψει σε συνειρμούς για την προσαρμοστικότητα και τη σωτηρία του ανθρώπου, η οποία μπορεί να αναπαρασταθεί μέσω ενός ζωγραφικού τρίπτυχου όπου στο μέσο θα υπάρχει η συγκεκριμένη εικόνα και αριστερά και δεξιά αυτής δημιουργίες των μαθητών/τριών που θα αφορούν την αιτία και το τέλος της ιστορίας που θα κληθούν να διηγηθούν είτε προφορικά είτε και γραπτά.
Παράλληλα το ίδιο ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει αφορμή για τον προβληματισμό των μαθητών/τριών σχετικά με περιβαλλοντικά ζητήματα και τη διαχείριση περιβαλλοντικών κρίσεων, αφού ο συγεκριμένος πίνακας μπορεί να παραπέμψει σε εικόνες μιας περιβαλλοντικής καταστροφής όπως μπορεί να είναι μια δασική πυρκαγιά ή ακόμη και ένα πυρηνικό ή χημικό ατύχημα.