Το ψηφιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στα πλαίσια του μαθήματος της αισθητικής αγωγής και τη γνωριμία των μαθητών/τριών με διάφορες εκφάνσεις της καλλιτεχνικής δημιουργίας σύγχρονων Ελλήνων ζωγράφων.
Η αξιοποίηση και άλλων προσωπογραφιών από τη συλλογή του Μουσείου Φρυσίρα μπορεί να παρακινήσει τους μαθητές/τριες σε διάφορες ταξινομήσεις ανάλογα με τα κριτήρια που κάθε φορά θα ορίσουν οι ίδιοι/ιες. Η δραστηριότητα αυτή θα μπορούσε επίσης να εμπλουτιστεί μέσα από τη χρήση ενός αρχείου παρουσίασης (και την αξιοποίηση ενός λογισμικού όπως το PowerPoint) συμβάλλοντας στην εξάσκηση των μαθητών/τριών στη χρήση του Η/Υ μέσω της αντιστοίχισης εικόνων/ ονομάτων (των εικαστικών των οποίων οι προσωπογραφίες θα επιλεγούν για την ενσωμάτωση τους στην παρουσίαση που θα ετοιμαστεί σε επίπεδο ομάδας).
Παράλληλα η προσωπογραφία του Δημήτρη Ανδρεαδάκη, μπορεί να αποτελέσει για τους μαθητές/τριες της τάξης αφορμή αναζήτησης κάποιας μορφής επικοινωνίας μαζί του και μέσω αυτής τη διεξαγωγή μιας συνέντευξης για τη ζωή και το έργο ενός σύγχρονου Έλληνα εικαστικού. Απώτερος στόχος μπορεί να είναι η δημοσίευση ενός άρθρου στη σχολική εφημερίδα, σχετικό με το συγκεκριμένο δημιουργό.