Παράλληλα με την αξιοποίηση του ψηφιακού αντικείμενου στα πλαίσια της Αισθητικής Αγωγής -με το στόχο της γνωριμίας των μαθητών/τριών με ονόματα και αντιπροσωπευτικά έργα σύγχρονων καλλιτεχνών και την εξοικείωση με τα βασικά χαρακτηριστικά τεχνοτροπιών και εκδηλώσεων της σύγχρονης τέχνης- η περιγραφή και σύγκριση της πινελιάς, της υφής της ζωγραφικής επιφάνειας και της χρήση των χρωμάτων μπορεί να δώσει το έναυσμα για τη διατύπωση υποθέσεων σχετικά με τα συναισθήματα των συμμετεχόντων κατά τη δημιουργία του έργου (ζωγράφος και μοντέλο) αλλά και για τον ενδεχόμενο διάλογο που μπορεί να αναπτυχθεί ανάμεσά στους σε τρία διαφορετικά στάδια (πριν τη δημιουργία, κατά την ώρα της δημιουργίας και μετά από αυτήν). Τη συμμετοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών στην παραγωγή αντίστοιχων κειμένων μπορεί επίσης να παρακινήσει η ένταξη των σχετικών διαλόγων στα πλαίσια δημιουργίας ενός κόμικ με πρωταγωνιστές τον ζωγράφο και τον συλλέκτη. Στον εμπλουτισμό των σχετικών διαλόγων μπορεί να συμβάλλει επίσης η αναζήτηση επιπλέον πληροφοριών γύρω από την προσωπικότητα των δύο πρωταγωνιστών η οποία μπορεί να επιτευχθεί μέσω της πρόσβασης σε συνεντεύξεις τους που διατίθενται στο διαδίκτυο.
Το ψηφιακό αντικείμενο μπορεί παράλληλα να αποτελέσει αφορμή για μια συζήτηση γύρω από το θέμα της σχέσης του καλλιτέχνη και του συλλέκτη αλλά και του χαρακτήρα που αυτή μπορεί να πάρει στο πέρασμα του χρόνου. Έχοντας ως συνδετικό κρίκο αυτής της σχέσης την ύπαρξη ενός έργου τέχνης μπορούν να αναπτυχθούν διαφορετικά επιχειρήματα ανάμεσά τους, τα οποία θα κληθούν οι μαθητές/τριες να αναπτύξουν κατά τη δραματοποίηση μιας υποτιθέμενης συνάντησής τους.