Προτείνεται να αξιοποιηθεί ώστε ο εκπαιδευτικός να οργανώσει μία έρευνα για τη ζωή και το έργο της Σαπφούς, την απήχηση της ποιήτριας στην αρχαιότητα αλλά και στα μεταγενέστερα χρόνια. Παράλληλα, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές να αναζητήσουν το πρωτότυπο κείμενο των δύο ποιημάτων, άλλες μεταφράσεις, να τις συγκρίνουν και να σχολιάσουν τις διαφορές. Στο πλαίσιο της γλωσσικής εξομάλυνσης των κειμένων, προτείνεται να αναλάβουν οι μαθητές τη σύγκριση αιολικής και αττικής διαλέκτου, τη μεταγραφή τύπων από την αιολική στην αττική διάλεκτο και τον εντοπισμό των ιδιαιτεροτήτων της αιολικής διαλέκτου, ώστε να δημιουργήσουν ένα γλωσσάρι με τα χαρακτηριστικά της. Επιπρόσθετα, μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά της λυρικής ποίησης, να επισημάνουν τις κοινωνικές συνθήκες που την ανέδειξαν και να αναφερθούν στη συμβολή της στην αρχαιότητα. Ενδιαφέρον θα ήταν να αναζητήσουν τις επιδράσεις της αρχαϊκής λυρικής ποίησης στη νεοελληνική ποίηση, αναλαμβάνοντας να διακρίνουν στοιχεία της σε ποιητές του 20ού αιώνα, αλλά και στη σύγχρονη μουσική, ακούγοντας τη μελοποιημένη εκδοχή ποιημάτων της Σαπφούς.