Η εικόνα παρέχει στον εκπαιδευτικό το εποπτικό υλικό, προκειμένου οι μαθητές να κατανοήσουν τον ρόλο της τέχνης στη συνύπαρξη διαφορετικών πολιτισμών και θρησκειών. Μπορεί να αξιοποιηθεί σε διαθεματικές δραστηριότητες, ώστε οι μαθητές να εντοπίσουν τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά των ταφικών μνημείων και να διερευνήσουν τη σχέση θρησκείας-τέχνης. Επίσης, στο πλαίσιο της συγχρονικής αξιοποίησης του μαθησιακού αντικειμένου, μπορεί ο εκπαιδευτικός να καθοδηγήσει τους μαθητές στη δημιουργία πολυτροπικού κειμένου, που να αναδεικνύει το μνημείο ως μέσο επίτευξης της ειρηνικής συμβίωσης των λαών στο σημερινό Ιράκ.