Στο μαθησιακό αντικείμενο απεικονίζεται η κάτοψη της ανατολικής όψης του ναού του Ηφαίστου σε αρχιτεκτονικό σχέδιο του Γάλλου αρχιτέκτονα Julien-David Le Roy. Ενώ τα μνημεία των Αθηνών και όλα τα άλλα σχεδιάστηκαν και μετρήθηκαν επί τόπου, οι πίνακες του Le Roy υστερούν σε ακρίβεια. Ο Le Roy όμως, σύμφωνα με τους αισθητικούς κανόνες της εποχής, πρεσβεύει ότι εικονιστικά όλα είναι επιτρεπτά, το θέμα υπερτερεί της εικόνας και η συγκίνηση είναι σημαντικότερη της αποτύπωσης. Το έργο του Le Roy είχε μεγάλη επίδραση στην τέχνη και την αρχιτεκτονική της εποχής του, έτυχε θερμής υποδοχής και όλες οι καλλιτεχνικές δημιουργίες, στην τέχνη και την αρχιτεκτονική, καθορίσθηκαν πλέον από την τάση για επιστροφή στην τελειότητα της αρχαίας ελληνικής τέχνης.