Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, αρχικά καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να την περιγράψουν. Επίσης, στο πλαίσιο δραστηριότητας καταιγισμού ιδεών, ενθαρρύνονται να επικοινωνήσουν τις ιστορικές τους γνώσεις αναφορικά με τα ιερά άλση-τεμένη των αρχαίων Ελλήνων. Στη συνέχεια, προτείνεται κάθε ομάδα μαθητών να αναλάβει αντίστοιχα τη μελέτη της ιστορίας και εξέλιξης ενός εκ των ιερών αρχαίων τοποθεσιών, από την αρχαιότητα έως σήμερα. Το αποτέλεσμα της ερευνητικής εργασίας των ομάδων προτείνεται να παρουσιαστεί σε μια συνθετική έκθεση-παρουσίαση, εμπλουτισμένη με εικόνες και σύντομο ιστορικό κείμενο, στην ολομέλεια της τάξης.