Στον εκπαιδευτικό προτείνεται να αξιοποιήσει την στο μάθημα της Αρχαίας Ιστορίας ως οπτική πηγή σε διερευνητικές δραστηριότητες σχετικές με την αρχιτεκτονική του αρχαίου θεάτρου κατά την κλασική και την ελληνιστική περίοδο. Μπορεί επίσης να την αξιοποιήσει σε εισαγωγικές δραστηριότητες κατά τη διδασκαλία της δραματικής ποίησης στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.
Επιπλέον ο εκπαιδευτικός μπορεί αξιοποιήσει την εικόνα στο πλαίσιο της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας σε διερευνητική δραστηριότητα σχετική με την καθημερινή ζωή στην Οθωμανική Αυτοκρατορία κατά την προεπαναστατική περίοδο.