Μπορεί να αξιοποιηθεί ως αφόρμηση στο πλαίσιο ομαδοσυνεργατικής Ερευνητικής Εργασίας. Για παράδειγμα, οι μαθητές καλούνται να παρατηρήσουν και να περιγράψουν την εικόνα. Στη συνέχεια, καλούνται να αναζητήσουν, σε ψηφιακές και συμβατικές πηγές, πληροφορίες (κείμενα και εικόνες) αναφορικά με την ιστορία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Παρθενώνα. Επίσης, προτείνεται οι μαθησιακές δραστηριότητες να είναι οργανωμένες σε φύλλα εργασίας για την υποστήριξη και καθοδήγηση του έργου των ομάδων.