Η εικόνα μπορεί να προβληθεί με τον βιντεοπροβολέα σε μαθητές των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού, στην Ευέλικτη ζώνη ή σε μαθητές του Γυμνασίου κατά την υλοποίηση σχεδίου εργασίας με θέμα τις γυναικείες φορεσιές της Θεσσαλονίκης. Με αφορμή τη λιθογραφία οι μαθητές εργάζονται ομαδοσυνεργατικά και κάθε ομάδα αναζητεί πληροφορίες και κυρίως εικόνες γυναικείων φορεσιών του 19ου και 20ου αιώνα διαφορετικής εθνότητας που διαβιούσε τότε στη Θεσσαλονίκη. Μια ομάδα αναζητεί παραδοσιακές φορεσιές Ελληνικές, άλλη Εβραϊκές, άλλη Βουλγαρικές και άλλη Τουρκικές. Στη συνέχεια, κάθε ομάδα παρουσιάζει τα αποτελέσματα της εργασίας της στην ολομέλεια και ακολουθεί συζήτηση τόσο για αναζήτηση ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των φορεσιών όσο και για τις διαφορετικές χρήσεις τους όπως νυφικές, καθημερινές, εργασίας κ.ά. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα καταλάβουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των εθνοτήτων, τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και ευρύτερα της Βαλκανικής χερσονήσου, η οποία είναι αποτέλεσμα της μακραίωνης συμβίωσής τους. Επίσης, το ΜΑ μπορεί να αποτελέσει αφόρμηση για την ενασχόληση και αναζήτηση, από τους μαθητές, των εργασιών στις οποίες μπορούσαν να απασχοληθούν οι γυναίκες κατά τον 19ο και 20ο αιώνα. Τέλος, κατά το μάθημα των εικαστικών, μπορεί να προβληθεί η λιθογραφία και οι μαθητές των μεγαλυτέρων τάξεων του Δημοτικού και του Γυμνασίου να διδαχθούν για την τεχνική της, για τα διάφορα είδη χαρακτικής και για την αξιοποίησή της με την αναπαραγωγή αντιτύπων σε χαρτί.