Κατά τη διδασκαλία της Εισαγωγής στη Δραματική Ποίηση ο εκπαιδευτικός αναφέρεται στη διαδικασία των δραματικών αγώνων: πότε γίνονταν, πώς επιλέγονταν οι ποιητές που θα διαγωνίζονταν καθώς και οι χορηγοί και οι κριτές, ποια ήταν τα βραβεία και σε ποιους απονέμονταν. Ανάμεσα στα άλλα, αναφέρεται και στη σημασία που είχε για τους πλούσιους Αθηναίους να γίνουν χορηγοί και στην τιμή που αποδιδόταν από την αθηναϊκή πολιτεία στους χορηγούς. Ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει μέσω υπολογιστή και βιντεοπροβολέα τη φωτογραφία από το Μνημείο του Λυσικράτη και εξηγεί τι είναι ένα χορηγικό μνημείο και πως το συγκεκριμένο είναι το καλύτερα διατηρημένο χορηγικό μνημείο. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια μαθητή ο οποίος χειρίζεται τον υπολογιστή (ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο), αναζητούν όλοι μαζί άλλα χορηγικά μνημεία και συζητούν τις διαφορετικές μορφές που μπορούσαν να έχουν (απλός κίονας ή ολόκληρο οικοδόμημα).