Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για αξιοποίηση από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Με αφορμή την εικόνα και μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις οι μαθητές καλούνται, στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωγραφίας –Γεωλογίας /Φυσικό Περιβάλλον να ερευνήσουν τις κλιματικές ζώνες και να συγκεντρώσουν στοιχεία για τη χλωρίδα και πανίδα καθεμιάς. Να διερευνήσουν τις αλλαγές που έχουν συμβεί στο κλίμα και να τις συσχετίσουν με τον κίνδυνο εξαφάνισης ορισμένων ειδών. Στη Βιολογία οι μαθητές μπορούν να ερευνήσουν για την εξέλιξη και την προσαρμογή των ειδών. Στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση καταγράφουν τις ανθρώπινες δραστηριότητες που προστατεύουν τα ζώα ή και γενικότερα το περιβάλλον. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία ερευνούν για τα ζώα στους Ζωολογικούς κήπους, τα Πάρκα, τα εκτροφεία, κ.α. Στα Εικαστικά /Ζωγραφική οι μικρότεροι σε ηλικία μαθητές καλούνται να ζωγραφίσουν το κάθε ζώο και το περιβάλλον όπου ζει ενώ οι μεγαλύτεροι να μελετήσουν την τεχνική της ξυλογραφίας. Στο γνωστικό αντικείμενο της Νεοελληνικής Γλώσσας/ Θέματα από τη Φύση οι μικρότεροι σε ηλικία μαθητές μπορούν να συγκεντρώσουν στοιχεία για τα ζώα, πού ζουν, τι τρώνε, τα χαρακτηριστικά τους κ.ά. και να ασκηθούν σε περιγραφικά κείμενα. Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές μπορούν να αναζητήσουν στοιχεία για την κατσίκα και τη στρουθοκάμηλο, να ασκηθούν σε φανταστικές συνεντεύξεις -σύνδεση με την προστασία βιοποικιλότητας- ή και ψηφιακά κείμενα.