Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται για αξιοποίηση από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Με αφορμή την συγκεκριμένη εικόνα οι μαθητές μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες καλούνται να ερευνήσουν: -Στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή για τις αλλαγές του τοπίου, τις αιτίες που οδήγησαν στην αλλαγή του, τις καθημερινές ασχολίες, την ενδυμασία, πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι, την ανάπτυξη της περιοχής με σκοπό την αειφορία. -Στην Ιστορία για θέματα σχετικά με την καθημερινή ζωή, την ενδυμασία και τις ασχολίες, τον τρόπο ζωής κατά την συγκεκριμένη εποχή. Επίσης στον τομέα της Αρχιτεκτονικής καλούνται να παρατηρήσουν το δομημένο περιβάλλον (σπίτια, γέφυρα, κ.α.), να καταγράψουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Να αναζητήσουν γέφυρες και σε άλλες περιοχές εντός ή και εκτός Τουρκίας και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές. Να συζητήσουν για τη χρησιμότητα των κατασκευών, τον τρόπο που επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων. -Στη Γεωγραφία να συγκεντρώσουν στοιχεία για το φυσικό περιβάλλον και τα ζώα που ζουν στις συγκεκριμένες συνθήκες, να ερευνήσουν τις ομοιότητες και διαφορές με τη σημερινή εποχή. -Στην Αισθητική Αγωγή να ερευνήσουν για το σχέδιο και την τεχνική της λιθογραφίας.