Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο γνωστικό αντικείμενο της Αισθητικής Αγωγής με αφορμή την εικόνα οι μαθητές καταθέτουν τις εμπειρίες τους από κοινωνικές εκδηλώσεις. Συζητούν το ρόλο της μουσικής και του χορού στη ζωή μας από την αρχαιότητα μέχρι και την εποχή μας Μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις καλούνται να αναζητήσουν και να ακούσουν μουσική και τραγούδια της περιοχής τους και των γειτονικών χωρών και να συζητήσουν ομοιότητες και διαφορές. Επίσης, να προσπαθήσουν να αποδώσουν χορευτικά τα τραγούδια και τη μουσική. Στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή με αφορμή το διαφορετικό ενδυματολογικό κώδικα των ατόμων στο μαθησιακό αντικείμενο, προτείνεται να συζητήσουν για την πολυπολιτισμικότητα των κοινωνιών της εποχής του 19ου αι και σήμερα. Να εντοπίσουν τις διαφορές με τη σημερινή εποχή και να προτείνουν λύσεις για την καλύτερη αντιμετώπιση του ζητήματος. Να ερευνήσουν για τη θέση της γυναίκας στη συγκεκριμένη κοινωνία την εποχή δημιουργίας του έργου και σήμερα αλλά και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη, να κάνουν τις απαραίτητες συγκρίσεις και να οδηγηθούν σε συμπεράσματα. Στην Αγωγή Υγείας μπορούν να ασχοληθούν με το κάπνισμα ως μια βλαβερή συνήθεια των ανθρώπων. Μπορούν να αναζητήσουν σχετικές έρευνες, να αναλύσουν τα σχετικά στοιχεία –γιατί οι άνθρωποι καπνίζουν, σε τι ηλικία ξεκινούν, ποιες είναι οι συνέπειες κ.α. και να ετοιμάσουν μια παρουσίαση /αφίσα στο πλαίσιο αντικαπνιστικής εκστρατείας. Στην Αισθητική Αγωγή προτείνεται να ασχοληθούν με την Ζωγραφική και τα καλλιτεχνικά ρεύματα της εποχής και να αναγνωρίσουν τα βασικά στοιχεία στο συγκεκριμένο έργο.