Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται ως αφετηρία για την προσέγγιση έργων τέχνης που ανήκουν στο είδος της φωτορεαλιστικής ζωγραφικής. Οι μαθητές θα επιδιωχθεί να κατανοήσουν ότι ένας ζωγραφικός πίνακας που έχει δημιουργηθεί με έμπνευση από μια φωτογραφία δεν αποτελεί μια ρεαλιστική απλή απεικόνιση, αλλά μια επίμονη και επίπονη προσπάθεια του δημιουργού να μεταφέρει στον καμβά αυτό που εκείνος βλέπει στη φωτογραφία. Ο καλλιτέχνης επιχειρεί να αντιγράψει τη φωτογραφία, αλλά ταυτόχρονα και να την αλλάξει. Επίσης το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί ως εισαγωγικό ερέθισμα στη μελέτη των κατηγοριών και των σχέσεων μεταξύ των χρωμάτων στις Εικαστικές τέχνες. Συγκεκριμένα στη γνωριμία με τα βασικά ή πρωτογενή χρώματα και τα σύνθετα ή δευτερεύοντα. Οι μαθητές ενθαρρύνονται να δοκιμάσουν να πειραματιστούν με τις μείξεις των χρωμάτων. Αν κατά τη μείξη οι ποσότητες των χρωμάτων μπουν άνισα, τότε θα προκύψει ένα χρώμα που θα τείνει προς το χρώμα με την μεγαλύτερη ποσότητα και αυτό θα αποκαλείται απόχρωση. Τέλος είναι δυνατό να λειτουργήσει ως αφόρμηση για την σπουδή των σταδίων της τεχνικής της αναπαραγωγής στη ζωγραφική με αφετηρία μια φωτογραφία (1ο στάδιο λήψη της φωτογραφίας, 2ο στάδιο μεγέθυνση της φωτογραφίας, 3ο στάδιο χωρισμός της φωτογραφίας σε μικρά τμήματα, 4ο στάδιο μεταφορά σε ανάλογη κλίμακα στον καμβά τμήμα προς τμήμα και αναζήτηση χρώματος, 5ο στάδιο συνολική αποτύπωση).