Ζωγραφικό έργο (λάδι σε καμβά), διαστάσεων 119x141 εκ. με δύο προσωπογραφίες, αυτή του συλλέκτη έργων τέχνης Βλάση Φρυσίρα και την αυτοπροσωπογραφία του ίδιου του ζωγράφου Andrea Pat. Ο Pat (γεν. 1942, Χάγη) ζει και εργάζεται στο Παρίσι και στη Χάγη. Διατέλεσε καθηγητής στην Ecole Nationale Superieure des Beaux-Αrts του Παρισιού και έχει εκθέσει σε μεγάλα εικαστικά κέντρα του κόσμου. Στο έργο αυτό, ο Pat συνδυάζει δύο διαφορετικές τεχνοτροπίες: Τη ρεαλιστική με την οποία αποδίδει το φως, την σκιά, τη στάση και τους όγκους στις μορφές των δύο ανδρών και την γραμμική με την οποία αποδίδει τις φιγούρες στο φόντο. Αυτές οι φιγούρες, άλλες μικρές και άλλες μεγάλες, διαπερνούν με διαφάνεια η μία την άλλη ενώ η "κανονικότητα" στην τοποθέτησή τους εκλείπει. Ο πίνακας αποτελεί αναφορά στο έργο του μεγάλου Νεοκλασικιστή ζωγράφου Ένγκρ (Jean-Auguste-Dominique-Ingres, 1780-1867). Η στάση του προσώπου, το βλέμμα και η κίνηση του χεριού στην αυτοπροσωπογραφία του Pat είναι ίδια με τα αντίστοιχα, στην αυτοπροσωπογραφία του Ένκγρ (self-portret, 1804, Μουσείο Κοντέ). Αλλά και ο συλλέκτης Φρισύρας απεικονίζεται με τον ίδιο τρόπο που ο Ένγκρ ζωγραφίζει τον κύριο Μπερτίν (Portrait of Monsieur Bertin, 1832, Παρίσι, Λούβρο). Η μεγάλη έκπληξη έρχεται τέλος όταν στις μορφές του φόντου αναγνωρίζουμε τις κοπέλες από τον πίνακα του Ένκγρ «το Τούρκικο λουτρό» (Turkish bath, 1862, Παρίσι, Λούβρο).