Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας. Οι μαθητές καλούνται αρχικά να παρατηρήσουν και να περιγράψουν όλα όσα απεικονίζονται στη φωτογραφία. Στη συνέχεια, αφού χωριστούν σε ομάδες, μπορούν να αναζητήσουν πρόσθετες πληροφορίες α) για την Ακρόπολη β) για το ναό του Ολυμπίου Διός και γ) για τον λόφο του Φιλοπάππου. Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός μοιράζει στις ομάδες φύλλα εργασίας τα οποία αφορούν τα δύο μνημεία και τον λόφο του Φιλοπάππου. Οι μαθητές, αφού συμπληρώσουν τα φύλλα εργασίας, παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στους συμμαθητές τους. Η φωτογραφία μπορεί να λειτουργήσει και ως αφόρμηση, για να αντλήσουν οι μαθητές πληροφορίες για το κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό και πολιτιστικό πλαίσιο της αρχαίας Αθήνας την εποχή της ακμής της. Επίσης, οι μαθητές καλούνται, στα πλαίσια μιας ερευνητικής εργασίας, να καταγράψουν τα αρχαία μνημεία της Αθήνας, να συλλέξουν εικόνες και πληροφορίες για αυτά και να δημιουργήσουν ένα αρχείο, το οποίο θα αναρτήσουν στην ιστοσελίδα του τμήματός τους. Παράλληλα, η συγκεκριμένη φωτογραφία μπορεί να αποτελέσει αφορμή, για να αντιμετωπιστεί ως στοιχείο κοινωνικής ή ιστορικής μαρτυρίας και να ερευνηθεί με βάση τις προθέσεις του φωτογράφου και το πλαίσιο παραγωγής της Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αισθητικής Αγωγής οι μαθητές μπορούν να μελετήσουν την τεχνική της φωτογραφίας και να αξιολογηθεί ως μέσο οπτικής επικοινωνίας. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να συζητήσει με τους μαθητές του για την ιστορία της τέχνης της φωτογραφίας.