Εξώφυλλο παρτιτούρας ταγκό του 1934 σε σύνθεση Ανδρέα Κακουλίδη που ανήκει στην συλλογή της Μεγάλης Μουσικής Βιβλιοθήκης «Λίλιαν Βουδούρη». Η εικόνα, χαρακτικό του Ρ. Φρέτσα που απηχεί επιρροές της ευρωπαϊκής Αρ Ντεκό και του συμβολισμού, παρουσιάζει μια νεαρή γυναίκα ενταγμένη σε ακαθόριστο μαύρο χώρο. Δίνεται έμφαση στην λεπτεπίλεπτη, αισθησιακή μορφή, ενώ υπερισχύει η χρωματική αντίθεση του κόκκινου και του μαύρου. Ο τίτλος του τραγουδιού εμφανίζεται στο άνω μέρος της εικόνας μοιρασμένος αρμονικά από την αριστερή και δεξιά πλευρά της μορφής. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Μουσικής ως αφορμή γνωριμίας με το Ελληνικό τραγούδι της περιόδου του μεσοπολέμου, εποχή που το Ελληνικό τραγούδι γνώρισε ξεχωριστή άνθηση. Οι μαθητές μπορούν να συζητήσουν την διάδοση της κουλτούρας του ταγκό στην Ελλάδα του μεσοπολέμου και να συζητήσουν το έργο σημαντικών δημιουργών που υπηρέτησαν το είδος (Σακελλαρίδης, Αττίκ, Δανάη, Βέμπo κλπ.). Επιπλέον, μπορούν να εστιάσουν στην επιρροή του κοινωνικού πλαισίου στην ανάπτυξη του ελληνικού τραγουδιού και να συγκρίνουν με μεταγενέστερες περιόδους άνθησης συζητώντας τις ομοιότητες και διαφορές. Στο μάθημα των Εικαστικών, μπορούν να εστιάσουν στην τέχνη της χαρακτικής αλλά και στην προσέγγιση των διακοσμητικών στιλ που διαμορφώθηκαν υπό την επιρροή καλλιτεχνικών κινημάτων του 19ου και 20ου αιώνα (Αρ Ντεκό, Αρ Νουβό). Αξιοποιώντας ως ερέθισμα το μαθησιακό αντικείμενο ή άλλα έργα των γραφικών ή και των διακοσμητικών τεχνών, μπορούν να δημιουργήσουν έργα (αφίσες, εξώφυλλα δίσκων ή CD κλπ.) με παρόμοια χαρακτηριστικά. Στο Μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, μπορούν να μελετήσουν στίχους τραγουδιών της εποχής και να συζητήσουν την απήχησή τους στο ευρύ κοινό. Συγκρίνοντας με άλλα ήδη λαϊκής μουσικής με μεγάλη απήχηση στο κοινό όπως για παράδειγμα το δημοτικό τραγούδι μπορούν να συζητήσουν την επιρροή της εποχής και του κοινωνικού πλαισίου στην διαμόρφωση των μουσικών ειδών. Τέλος το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής ως αφορμή διερεύνησης της θεατρικής σκηνής της περιόδου.