Κατ’ αρχάς ο εκπαιδευτικός, αφού δείξει στους μαθητές την φωτογραφία του Μανόλη Ανδρόνικου, μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να του πουν εάν γνωρίζουν ποιο είναι το εικονιζόμενο πρόσωπο. Καθώς είναι πολύ πιθανόν να μην γνωρίζουν την απάντηση οι μαθητές, μπορεί στην συνέχεια να τους αποκαλύψει το όνομά του και να τους ρωτήσει τους λόγους για τους οποίους είναι γνωστός ο εικονιζόμενος. Με βάση τις απαντήσεις που θα εκμαιεύσει, θα εμπλέξει τα παιδιά σε διαδικτυακή αναζήτηση για τον Έλληνα αρχαιολόγο και καταγραφή των σταθμών της ζωής του, με έμφαση στην ανασκαφική του εργασία στην Βεργίνα. Παράλληλα οι μαθητές μπορούν να παρακολουθήσουν σχετικά ντοκιμαντέρ για την ζωή του Ανδρόνικου που μπορούν να βρουν από το διαδίκτυο (π.χ. επίσημος διαδικτυακός τόπος «Η μηχανή του χρόνου») ή και το βίντεο από το Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ (εκπομπή Μονόγραμμα: Μανόλης Ανδρόνικος. Στην συνέχεια χρησιμοποιώντας κάποια ψηφιακά εργαλεία οι μαθητές είναι καλό να γνωρίσουν τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας, να ανακαλύψουν τα κυριότερα μνημεία της, καθώς και την τη σημασία των ευρημάτων της περιοχής. Τέτοια εργαλεία μπορούν να είναι το περιβάλλον Google Earth, με το οποίο οι μαθητές θα εντοπίσουν την Βεργίνα στον χώρο και θα βρουν πλήθος φωτογραφιών από τον αρχαιολογικό χώρο. Παράλληλα μπορούν να επισκεφθούν (α) τον διαδικτυακό τόπο του Μουσείου της Βεργίνας, όπου υπάρχουν φωτογραφίες από τα περισσότερα αρχαιολογικά ευρήματα, (β) βίντεο από το Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ (εκπομπή «Βεργίνα, οι Βασιλικοί Τάφοι»). Στην συνέχεια αξιοποιώντας όλο αυτό το υλικό και κατηγοριοποιώντας κατάλληλα το περιεχόμενό του μπορούν να ασχοληθούν με την κατασκευή ενός Οδηγού για το Μουσείο της Βεργίνας μέσα στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται και τα βασικά στοιχεία της ζωής και του έργου του Μανόλη Ανδρόνικου.