Ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το σχέδιο αυτό στο μάθημα της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας σε δραστηριότητα ιστορικού γραμματισμού στην οποία οι μαθητές μελετούν την εικόνα ως πηγή σε συνδυασμό με ανάλογες εικόνες άλλων ανθρώπινων τύπων και ομάδων, προκειμένου να διερευνήσουν την καθημερινή ζωή κατά την Οθωμανική περίοδο, να μελετήσουν και να συγκρίνουν τους ανθρώπινους τύπους και τις εθνοτικές ομάδες που αποτελούσαν την Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Επίσης, η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας σε δραστηριότητες γλωσσικού γραμματισμού στις οποίες οι μαθητές παράγουν προφορικό ή γραπτό λόγο αξιοποιώντας τον κειμενικό τύπο της περιγραφής. Οι μαθητές με αφορμή την εικόνα μπορούν να παραγάγουν λόγο επιχειρηματολογικό σχετικά με τα αισθητικά και πολιτισμικά πρότυπα τα οποία διαμορφώνουν τη μόδα και την ενδυμασία συσχετίζοντάς τα με τις κοινωνικοοικονομικές διαφορές μεταξύ των ανθρώπων σε κάθε εποχή και κοινωνία. Στο ίδιο μάθημα η εικόνα μπορεί στο πλαίσιο δραστηριότητας παραγωγής λόγου να αποτελέσει αφορμή για να συζητήσουν το ζήτημα της θέσης της γυναίκας σε διάφορες εποχές και κοινωνίες.
Τέλος, στο μάθημα των Εικαστικών οι μαθητές μπορούν σε δραστηριότητα οπτικού γραμματισμού να μελετήσουν και να σχολιάσουν την τεχνική της φωτοσκίασης κατά την αναπαράσταση ανθρώπινων τύπων καθώς και να επιχειρήσουν τη δημιουργία δικού τους σχεδίου.