Το εν λόγω κείμενο αποτελεί ενδιαφέρουσα πηγή γνώσης για μια πλευρά της καθημερινότητας των αρχαίων προγόνων, εκείνη του παιδικού παιγνιδιού. Ο αρκετά αρχαϊζων λόγος, στον οποίο είναι γραμμένο το κείμενο, και οι ονομασίες των παιγνιδιών που έχουν σταχυολογηθεί αποτελούν ένα πλούσιο γλωσσικό υλικό που μπορεί να αξιοποιηθεί σε διδακτική περίσταση σχετική με την καθημερινότητα στην αρχαιότητα αλλά και την αρχαία ελληνική γλώσσα. Προτείνεται να διανεμηθεί στους μαθητές το κείμενο σε φωτοτυπία και να επιχειρηθεί αρχική γλωσσική εξομάλυνση εκτος σχολικού χρόνου, ώστε εντός του μαθήματος να δοθεί έμφαση στις ονομασίες των παιγνιδιών, στην ετυμολογία κάποιων εξ αυτών και στον εντοπισμό όσων είναι γνωστά και σήμερα και, ενδεχομένως, διατηρούν ακόμα τις ίδιες ονομασίες. Η ταύτιση με παιγνίδια γνώριμα ως την εποχή μας ενισχύει την αίσθηση της αδιάλειπτης συνέχειας των συνηθειών και παραδόσεων των Ελλήνων από την αρχαιότητα ως σήμερα, γεγονός που καταδεικνύεται και από την εξεύρεση κοινών ή παραμφερών γλωσσικών τύπων ανάμεσα στην αρχαία γλώσσα, την καθαρεύουσα και τη δημοτική.