Μαρτυρια
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η Xiang Shi προέρχεται από την Κίνα, μα ζει και εργάζεται στο Παρίσι, όπου σπούδασε. Συνηθίζει να δημιουργεί έργα μεγάλων διαστάσεων, κυρίως πορτρέτα, τα οποία καθηλώνουν τον θεατή με τον απόλυτα ρεαλιστικό χαρακτήρα τους. Δείγμα της αναγνωρισμένης δουλειάς της αποτελεί το συγκεκριμένο έργο. Πρόκειται για λάδι σε καμβά, διαστάσεων 200Χ160 εκ. Όπως η ίδια καταθέτει σε δημοσιευμένο κείμενό της, ζωγραφίζει παρέα με ένα φλιτζάνι τσάι, γιατί δεν βρίσκει κάτι που να την ευχαριστεί περισσότερο από αυτό. Προσπαθεί να αναδείξει την ομορφιά του δέρματος, την ομορφιά της ζωής. Τρυφερότητα και θαυμασμό αισθάνεται για τα πρόσωπα που απεικονίζει στον καμβά. Εκείνο που εύχεται όσο δημιουργεί είναι να κατορθώσει να ολοκληρώσει ένα έργο, με τρόπο που ο θεατής να μπορεί να το νιώσει μπροστά του ολοζώντανο.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το πορτρέτο της Xiang She μας κοιτάζει κατάματα. Θα έλεγε κανείς πως πρόκειται για εικόνα συμπληρωματική της βυζαντινής αγιογραφίας. Η εικόνα του θεατή, δηλαδή, απέναντι στην Εικόνα. Μάτια ολάνοιχτα, βλέμμα ειλικρινές. Τίποτα περισσότερο. Η ζωγράφος με την τέχνη της υπερβαίνει σκόπιμα τον ρεαλισμό. Επιδιώκει να τραβήξει την προσοχή, να "αναστήσει" το πρόσωπο, έτσι που αυτό να γίνεται άμεσα αισθητό. Το αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στα Εικαστικά, αλλά και ως υλικό σε όποια διδακτική παρέμβαση ο εκπαιδευτικός θεωρεί πως θα γεννήσει κίνητρα. Προσφέρεται, επίσης, για σύγκριση με πορτρέτα άλλων ζωγράφων, διαφορετικής αντίληψης.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6380
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Μουσείο Φρυσίρα (Μουσείο Φρυσίρα)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Ζωγραφική PaintingΖωγραφική
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
εποικοδομητισμός > μάθηση μέσα από το σχεδιασμό
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
γνωστικός > διεργασία > να σκέφτονται κριτικά και δημιουργικά
συναισθηματικός > να οργανώνουν αξίες
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΑΤΟΥ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Μουσείο Φρυσίρα
εκδότης/ες: Μουσείο Φρυσίρα
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ