Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας με στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές τα κύρια χαρακτηριστικά της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής. Προτείνεται οι μαθητές, οργανωμένοι σε ομάδες με συγκεκριμένη αποστολή (αρχιτέκτονες, γλύπτες, ιστορικοί τέχνης κ.α.), με αφόρμηση την εικόνα να συγκεντρώσουν και να επεξεργαστούν πληροφορίες και οπτικό υλικό από επιλεγμένους δικτυακούς τόπους για την αρχιτεκτονική και τον γλυπτικό διάκοσμο του ναού. Συγκεκριμένα διερευνούν τον ρυθμό, τα μέρη, τα υλικά κατασκευής του ναού, τα εξωτερικά στοιχεία και την κάτοψη, τις μετόπες, τη ζωοφόρο, τα αετώματα και τη θεματολογία των παραστάσεών τους. Στη συνέχεια, συνθέτουν μια συνολική πολυμεσική παρουσίαση, προορισμένη να αξιοποιηθεί σε ημερίδα του σχολείου, εντάσσοντας έτσι το εγχείρημά τους σε συγκεκριμένη επικοινωνιακή περίσταση. Η εικόνα, επίσης, να αξιοποιηθεί διαθεματικά (Αισθητική Αγωγή, Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία) σε συνδυασμό με σύγχρονες φωτογραφίες του ναού και της γύρω περιοχής, με σκοπό να κατανοήσουν οι μαθητές ότι οι αρχαιολογικοί χώροι αποτελούν ζωντανό κομμάτι της σύγχρονης αστικής ζωής. Η προσέγγιση αυτή περιλαμβάνει εικονική περιήγηση και μελέτη σχετικών λογοτεχνικών κειμένων στο περιβάλλον Λογοτεχνία και πόλεις (Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα), επιτόπια επίσκεψη, συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού, έκθεση φωτογραφίας με πλαισίωση από λογοτεχνικά κείμενα, δημιουργία αφίσας, μακέτας και άλλων πολυτροπικών κειμένων.