Να καπνιζεις η να μην καπνιζεις;, 2007
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το βίντεο παρουσιάζει έναν έφηβο ο οποίος διακατέχεται από μεγάλο άγχος, γιατί ο πατέρας του, παρά το έμφραγμα που υπέστη, δεν σταμάτησε να καπνίζει. Συζητώντας το θέμα με τους φίλους του, ένας από αυτούς ομολογεί ότι και ο ίδιος άρχισε το κάπνισμα. Θέματα, όπως οι αντιδράσεις των παιδιών να βοηθήσουν τους φίλους τους καπνιστές, λόγοι που οδηγούν τους νέους στο κάπνισμα, ασθένειες, τρόποι αντιμετώπισης του φαινομένου, αναλύονται μέσα από τη δραματοποιημένη ταινία της εκπαιδευτικής τηλεόρασης. Το ανωτέρω βίντεο της ελληνικής εκπαιδευτικής τηλεόρασης υπάρχει στη διεύθυνση: http://www.edutv.gr/component/k2/na-kapnizeis-i-na-min-kapnizeis.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Οι μαθητές, με αφορμή το μαθησιακό αντικείμενο που αναφέρεται στο κάπνισμα, μπορούν: 1. Να μελετήσουν το νομοθετικό πλαίσιο για την απαγόρευση του καπνίσματος στην Ελλάδα. 2. Να δημιουργήσουν μια αφίσα κατά του καπνίσματος, όπου θα υπάρχει μια λεζάντα ευρηματική που θα συνοδεύεται από σχετική εικόνα. 3. Να προβληματιστούν για τους λόγους που οι άνθρωποι και ειδικότερα οι νέοι ξεκινούν το κάπνισμα. 4. Να αναφέρουν τις ασθένειες που προκαλεί το ενεργητικό αλλά και το παθητικό κάπνισμα. 5. Να καταγράψουν τους πιο συνηθισμένους λόγους για τους οποίους οι καπνιστές θέλουν να κόψουν το τσιγάρο, καθώς και τα οφέλη που προκύπτουν από αυτή τους την απόφαση. 6. Να οργανώσουν μια εκδήλωση στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του καπνίσματος (31 Μαΐου).


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 18
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΧΟ
ΤΥΠΙΚΟΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
0:15:15
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/6496
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Πολιτισμός
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση (Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Αγωγή Υγείας Health EducationΑγωγή Υγείας > Εξαρτησιογόνες Ουσίες Addictive substancesΕξαρτησιογόνες Ουσίες > To κάπνισμα SmokingTo κάπνισμα
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΝΤΕΟ
Μαθητοκεντρικές > Παρατήρηση, ανακάλυψη πληροφορίας ή έννοιας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση > προγραμματισμένη διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
γνωστική προσέγγιση > επίλυση προβλήματος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
μεταδεδομένα: ΜΕΤΑΞΟΥΛΑ ΜΑΝΙΚΑΡΟΥ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
εκδότης/ες: Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΕΠ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ